انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ خبر داد و گفت‌ در این رابطه 4 نفر دستگیر و 20 کیلو تریاک کشف شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در رصدهای اطلاعاتی، مطلع شدند 2 خواهر و یک برادر با همکاری یکی از بستگانشان به صورت باندی به توزیع مواد مخدر در جنوب شرق تهران می‌پردازند.

وی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به‌صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت مواد فروشان ادامه یافت تا اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیسی در حالی که متهمان با خودروی پراید در حال جابه‌جابجایی مواد مخدر بودند، دستگیر و در بررسی‌های بیشتر 20 کیلو و 150 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار