مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

انفاق فکری و فرهنگی نیز باید در زُمره کمک‌های مردمی قرار گیرد

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه دانش‌آموزان موفق در تحصیل باید به همنوعان خود که سطح تحصیلی پایین‌تری دارند، کمک کنند، گفت علاوه بر کمک‌های معیشتی، انفاق فکری و فرهنگی نیز باید در زُمره کمک‌های مردمی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انفاق فکری و فرهنگی نیز باید در زُمره کمک‌های مردمی قرار گیرد

علیرضا کرد در مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه ایران نعیمی شهرستان سمنان، همزمان با آغاز سال تحصیلی و برگزاری حضوری کلاس های درس در سراسر استان سمنان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید همراه با شور و نشاط پس از دو سال متفاوت همراهی با آموزش مجازی، خاطرنشان کرد: در این دو سال شاید جشن عاطفه ها را کمرنگ تر داشتیم، اما امسال خوشبختانه در تمامی مدارس شهرستان سمنان، این جشن عاطفه ها از ابتدای مهرماه که شروع مدارس بود، شروع شد و در حال حاضر نیز به صورت نمادین این مراسم در مدرسه ایران نعیمی شهرک روزیه سمنان اجرا شد.

وی با عنوان این مطلب که کمیته امداد یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است، افزود: یکی از مسائل ارزشمندی که از ابتدای نظام، اتفاق افتاد و رهبر معظم انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، ایجاد کمیته امداد بود؛ چرا که در یک جامعه 80 میلیون نفری، مطمئنا تعدادی هستند که از نظر معیشت دچار مشکل باشند؛ که اینجا کمیته امداد آنها را تحت پوشش خودش قرار داده و کمک خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، با عنوان این مطلب که کمک های معیشتی، مرتب درحال انجام است، تصریح کرد: روند انفاق باید امسال کمی متفاوت تر نسبت به سال های گذشته انجام گیرد، خصوصا در حوزه دانش آموزی و دانش آموزان عزیز ما بتوانند این انفاق را به هم نوعان خودشان غیر از مالی، از لحاظ فکری و تحصیلی نیز داشته باشند. بعضی از دانش آموزان جهت موفقیت، از نظر تحصیلی شاید یک مقدار نیاز به کمک داشته باشند، که این خود نیز نوعی انفاق است.

کرد در پایان گفت: انشاالله ما بتوانیم به کمک همدیگر در مسائل علمی، اجتماعی، سیاسی و مسائلی که مورد نیاز روز جامعه است، انفاق کنیم.

خبرنگار: زهرا شکریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار