با حکم وزیر آموزش و پرورش

«عادل خالقی ثمرین» به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد

سمنان (پانا) - با حضور صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، عادل خالقی ثمرین به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معرفی و حکم وزیر آموزش و پرورش به وی اعطا شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
«عادل خالقی ثمرین» به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان منصوب شد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، ضمن تشکر از زحمات 5 ماهه محمد شاه‌حسینی، حضور در یادوارۀ شهدای فرهنگی و دانش آموز استان را به فال نیک گرفت و شرکت فعال دانش‌آموزان، فرهنگیان، خانواده معظم شهیدان و مسئولان در این گونه برنامه‌ها را به‌عنوان یک کلاس و کارگاه تربیتی اثربخش برای همگان به ویژه فرزندان جامعه برشمرد.

ستاری‌فرد با عنوان این مطلب که آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حالی شروع به‌کار کرد که بحران کرونا و تعلیق فعالیت حضوری مدارس نظام تعلیم و تربیت و آموزش ما را تحت تأثیر قرار داده بود و بیش از آن مسائل و موضوعات تربیتی را به حاشیه برده بود، گفت: به لطف خدا با پیگیری‌های انجام شده، موفق به بازگشایی مدارس و رسیدن به وضعیت نسبتا متعادل و قابل قبول به ویژه در حوزه ساماندهی و تأمین نیروی انسانی موردنیاز شده‌ایم که دستاورد مهمی است.

وی همچنین اظهار کرد: در این مدت در سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مانند عدالت تربیتی، کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش، تربیت چندساحتی دانش‌آموزان، شفاف‌سازی حوزه‌های اداری و مالی، توجه به منزلت اجتماعی معلم، اهتمام به رفع نیازهای مناطق با رویکرد مردمی‌سازی و مردم محوری توفیقات خاصی حاصل شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تغییر مدیریت‌ها و این آمدن و رفتن‌ها را به دو امدادی تشبیه کرد که هر یک از افرادی که قبول مسئولیت می‌کند، در مسیر رسیدن به هدف به اندازه خود تلاش می‌کند و سکان هدایت و راهبری را برای طی ادامه مسیر به فرد دیگری می‌سپرد و یک یک این افراد سرمایه‌های بی‌بدیل نهاد تعلیم و تربیت هستند و آموزش و پرورش قدردان سرمایه‌های خود است.

عادل خالقی ثمرین که با حکم وزیر آموزش و پرورش از امروز تولیت نهاد تعلیم و تربیت در استان سمنان را به عهده گرفت، دارای دکترای تخصصی روانشناسی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل آموزش و پرورش است و خدمت خود را به‌عنوان آموزگار ابتدایی آغاز کرده و در طی این سال‌ها مسئولیت‌های مختلفی را از سطح مدرسه تا اداره و ستاد به عهده داشته است.

‌دکتر محمد شاه‌حسینی از 20 اردیبهشت 1401 به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان منصوب شده بود که با این جابه‌جایی مجددا به محل اصلی خدمت خود در دانشگاه پیام‌نور بازخواهد گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار