مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبرداد:

افتتاح مرکز نیکوکاری مهر ایران در مدرسه خیّرساز ایران نعیمی سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از افتتاح مرکز نیکوکاری مهر ایران در مدرسه خیّرساز ایران نعیمی، واقع در شهرک روزیه سمنان خبرداد و گفت مدرسه خیّرساز ایران نعیمی، اولین و تنها مدرسه در سطح شهرستان سمنان است که مرکز نیکوکاری مهر ایران، در آن با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و کمک به تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز نیکوکاری مهر ایران در مدرسه خیّرساز ایران نعیمی سمنان

علی بحیرایی، در مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه ایران نعیمی شهرستان سمنان، همزمان با آغاز سال تحصیلی و برگزاری حضوری کلاس های درس در سراسر استان سمنان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خاطرنشان کرد: هرساله، زنگ شور عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند به صدا در ممی آید.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار دانش آموزِ نیازمند، با شروع مدارس، نیازمند یاری هم نوعان خود هستند، تصریح کرد: این دانش آموزان با کمک های نیک اندیشان استان سمنان با گذراندان دوره های آموزش تا مدارج عالی دانشگاهی، از آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی امور مختلف باید از مدارس آغاز شود، افزود: در همین راستا کمیته امداد، اجرای برخی طرح های نیکوکارانه را در مدارس استان آغاز کرده تا ضمن جلب حس نوع دوستی دانش آموزان، فرهنگ کمک به همنوع را نیز در آنها ترویج دهیم.

بحیرایی با عنوان این مطلب که در مرحله اول شور عاطفه ها، پایگاه های نیکوکاری در میادین، محلات و مصلی های استان سمنان برپا شد که در این زمان، 160 مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک مردم در سطح استان فعال بودند، ادامه داد: کمک های جمع آوری شده نیکوکاران به صورت تهیه و تامین لوازم و ملزومات تحصیلی از جمله کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار هزینه شده که این وسایل همزمان با آغاز تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحویل داده شده است.

وی مراکز نیکوکاری را بازوی توانمند کمیته امداد دانست و گفت: رویکرد مراکز نیکوکاری، تخصص محور است که در حال حاضر، مراکز نیکوکاری استان در ابعاد مختلف اشتغال، درمان، فرهنگی و معیشتی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری، دفاتر سراسر کمیته امداد و شماره گیری کد دستوری #12* از راه های مشارکت در جشن عاطفه ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار