با حکم شاه‌حسینی، سرپرست استان انجام شد؛

2 انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

سمنان (پانا) - در احکام جداگانه‌ای از سوی محمد شاه حسینی، سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان، سرپرستان معاونت آموزش ابتدایی و معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تعیین شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
2 انتصاب در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

براساس یکی از این احکام، فاطمه عبیری به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان جایگزین مریم حدادی شد. وی متولد 1353 شهر شاهرود بوده و دارای مدرک فوق لیسانس روان شناسی و لیسانس آموزش ابتدایی و سابقه خدمت 30 ساله در مجموعه تعلیم و تربیت می باشد. عبیری پیش از این به مدت 8 سال مدیر آموزشگاه خدیجه کبری(س) شهرستان سمنان و مجری موفق طرح تعالی، بسته های تحولی دوره ابتدایی و طرح ورزش و سرود همگانی بوده است. در سوابق وی، مدیریت دبستان شاهد، معاونت آموزشگاه، آموزگار و مربی پرورشی مدارس، عضویت در شورای آموزش و پرورش و ستاد ثبت نام شهر سمنان، عضو فعال بسیج، کاندیدای شورای عالی آموزش و پرورش از استان سمنان، همکاری با شورای نگهبان و ستاد امر به معروف و همچنین عضویت در کارگروه ائتلاف فرهنگیان و انقلابیون شهر سمنان دیده می شود.

علی محمدی نیز به عنوان سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع از سوی تولیت آموزش و پرورش استان ابلاغ گرفت و جانشین غلامرضا همتی شد.

وی که متولد سال 1358 شهر گرمسار بوده و دارای مدرک مهندسی برق در مقطع لیسانس و فوق لیسانس می باشد، 19 سال در مجموعه تعلیم و تربیت سابقه فعالیت دارد. محمدی پیش تر، از تیر ماه 1400 هنرآموز هنرستان بوده است. در سوابق خدمتی وی، معاونت فنی و مدیریت هنرستان ها، معاونت پشتیبانی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمسار و ریاست اداره کارپردازی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دیده می شود.

عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، مدیریت جهادی و قانون مداری از جمله مواردی است که شاه حسینی در احکام انتصاب علی محمدی و فاطمه عبیری به آن توجه داده و رعایت آن را خواستار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار