محسن مطلبی:

شور عاطفه‌ها تبلور نوع دوستی ایرانیان است

تهران ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در مراسم شور عاطفه‌ها، این پویش را تبلور نوع دوستی ایرانیان خواند و بر اهمیت مشارکت نسل آینده‌ساز کشور در این نوع برنامه‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها تبلور نوع دوستی ایرانیان است

به گزارش پانا، دوشنبه 11 مهرماه مراسم نمادین شور عاطفه ها، همزمان با سراسر کشور در مدرسه ابتدایی دخترانه امام حسین (ع) منطقه5 تهران برگزار شد. محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، خلیل الطافی؛ مسئول ارزیابی عملکرد منطقه، ابراهیم کارگر؛ مسئول سازمان دانش آموزی منطقه، خدیجه آزاد؛ مسئول واحد فرهنگی هنری و امیر دوست محمدی مسئول واحد قرآن و نماز، با حضور در مدرسه در مراسم شرکت کردند.

همچنین محمدرضا شاهجانی؛ مسئول کمیته امداد مناطق ۵و2 و علی عزیزی؛ معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مناطق ۵و۲از میهمانان این مراسم بودند.

در آغاز برنامه زهرا آقاجانزاده؛ مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه امام حسین(ع)، ضمن خوشامدگویی به مدعوین، از مشارکت پرشور دانش آموزان تشکر کرد. سپس محسن مطلبی؛ در سخنانی حضور همیشگی مردم ایران برای کمک رسانی به همنوعان را ستود و گفت:« مردم غیور و مهربان ایران همیشه آماده هستند که در حد توان خود باری از دوش برادران و خواهران خویش بردارند. در حقیقت این ویژگی برجسته تحت تعلیمات دین مبین اسلام در وجود ایرانیان نهادینه شده و جشن عاطفه ها نیز یکی از این نمادها و تبلور نوع دوستی ایرانیان است و نسل آینده ساز کشور با شرکت در برنامه های اینچنینی، ارزشهای والای انسانی را در خود پرورش می دهند.»

در ادامه محمدرضا شاهجانی؛ مسئول کمیته امداد مناطق ۵و2، از مشارکتهای مردمی در این امر خیر و از زحمات برگزار کنندگان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است دانش آموزان این مدرسه با اجرای سرود و اهدای کمک های خود بر شور و نشاط این مراسم افزودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار