زنگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز در مدارس منطقه 5 طنین‌انداز شد

تهران (پانا) -آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، در مدارس منطقه 5 طنین‌انداز شد. مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) و روز دانش آموز، روز سیزده آبان را یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی و روز دانش‌آموز در مدارس منطقه 5 طنین‌انداز شد

مراسم نمادین آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و روز دانش‌آموز، همراه با جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به دانش آموزان، امروز در مدرسه امام حسن عسگری(ع) با حضورمحسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه5، خلیل الطافی؛ مسئول ارزیابی عملکرد اداره، ابراهیم مشایخ؛ مسئول مشارکت‌های مردمی اداره، خدیجه آزاد؛ مسئول فرهنگی هنری، ابراهیم کارگر؛ مسئول سازمان دانش آموزی منطقه، زینب آقاملائی؛ مسئول واحد بهداشت و تندرستی و اسماعیل سپهری؛ مدیر مدرسه برگزار شد.

محسن مطلبی، فرا رسیدن 13 آبان و روز دانش آموز را به تمامی دانش آموزان ایران تبریک گفت و این روز را یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان دانست.

وی تصریح کرد: این روز با شکوه بدین سبب، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر جهان باشد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه5 در ادامه گفت: امروز روزی است که نوجوانان ایران از جان گذشتگی و رشادتشان را به جهانیان نشان دادند و جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند.

وی افزود: روز دانش آموز به همه مستضعفان جهان می آموزد که علیه مستکبران قیام کنند و حقوق مسلم و از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

در پایان به مناسبت جشن میلاد و روز 13 آبان از دانش آموزان مدرسه امام حسن عسگری (ع) پذیرایی و مسابقه ای برگزار، و جوایزی به برندگان مسابقه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار