نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی:

جمع آوری مدارس کپری، تخریبی و فرسوده استان تا سال 1402

سمنان (پانا) - نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، از تصویب اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی جهت جمع آوری مدارس کپری، تخریبی و فرسوده استان تا سال 1402 خبر داد و گفت همه دانشاموزانه باید از امکانات مناسب و برابر آموزشی برخوردار شوند و با این اعتبار به دنبال جمع آوری مدارس کپری، تخریبی و فرسوده هستند تا از بروز هرگونه فاجعه انسانی پیشگیری شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری مدارس کپری، تخریبی و فرسوده استان تا سال 1402

عباس گلرو، در آیین بازگشایی مدارس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه روستایی رکن آباد سمنان، با عنوان این مطلب که با تلاش نمایندگان طی دو سال اخیر، اعتبارات آموزش و پرورش، حدود ۴۰ درصد افزایش داده شده است، ابراز کرد: طی این مدت اعتبارات این وزارتخانه به نسبت کل اعتبارات کشور، از رشد ۱۴ درصدی برخوردار شده که پیش از این، ۹ درصد بوده است.

وی همچنین از تکمیل مصوبه رتبه بندی معلمان و شمول آن برای معلمان طرح مهرآفرین خبر داد و تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته دانشگاه فرهنگیان استان سمنان احیا شد و این دانشگاه از یک رشته تحصیلی با ۴۰ دانشجو به پنج رشته تحصیلی با ۷۶۰ دانشجومعلم ارتقاء یافت.

عضو خانه ملت با بیان اینکه باید نهضت راه انداری مدارس در روستاها بیش از پیش گسترش یافته و توسعه یابد، خاطرنشان کرد: چرا که چیزی مهم تر از راه اندازی مدرسه در روستا نیست.‌

وی همچنین با اشاره به برنامه های دولت و مجلس برای تعیین وضعیت نیروهای فرهنگی گفت: ساماندهی کارکنان شرکتی و قراردادی از دیگر مواردی است که در حال انجام است و با توافق کمیسون اجتماعی و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، انشالله محقق خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح امروز آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت و آغاز سال جدید تحصیلی دانش آموزان استان سمنان، همزمان با بهره برداری از مدرسۀ شش کلاسه برکت، در روستای رکن آباد از توابع شهرستان سمنان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار