نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نوجوانان و جوانان، امیدهای آینده مقام معظم رهبری هستند

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با عنوان این مطلب که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، بارها اسم دانش‌آموزان و دانشجویان رو تکرار کردند، گفت نوجوانان و جوانان، امیدهای آینده مقام معظم رهبری هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و جوانان، امیدهای آینده مقام معظم رهبری هستند

حجت الاسلام مرتضی مطیعی، ظهر امروز در آئین برگزاری یادواره شهدا با حضور پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مدرسه ابتدایی شاهد سمنان، با اشاره به اینکه دانش آموزان می توانند با تعلیم و تربیت، آینده ای بهتر از گذشته رقم بزنند، گفت: معلمان و مربیان نهایت تلاش خودشان را انجام دهند تا سربازانی پا به رکاب امام زمان(عج) تربیت کنند.

وی با عنوان این مطلب که این امر با تامین امکانات آموزشی از سوی مسئولین کشوری و آموزش و پرورش محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: معلمان دلسوز جامعه می توانند یک نفر را در مسیر نظام اسلامی یا در مسیر غیر از این قرار دهند، بنابراین باید از این امر آگاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری این مطلب که در ۸ سال دفاع مقدس، رزمندگان، خونشان را به پای درخت تنومند انقلاب ریختند تا ما در امنیت باشیم، افزود: با درس خواندن می توانیم از زحمات رزمندگان قدردانی کنیم.

حجت الاسلام مطیعی با عنوان این مطلب که دانش آموزان، دوسال و نیم امکان حضور در مدارس را به جهت وجود ویروس منحوس کرونا نداشتند و این امر سبب افت تحصیلی کمی در بین دانش آموزان شد، تصریح کرد: مسئولین و مدیران برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند تا کاهش معلومات آن ها جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار