مدیرکل آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مدرسه سمپاد در مانه و سملقان:

سند تحول بنیادین دکترین حرکتی ما در آموزش و پرورش است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد سند تحول بنیادین، دکترین حرکتی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۰۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین دکترین حرکتی ما در آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در آیین افتتاحیه مدرسه استعدادهای درخشان شهرستان مانه و سملقان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سند تحول بنیادین، دکترین حرکتی ما در آموزش و پرورش است و ما امیدواریم بتوانیم سنگر عظیم تعلیم و تربیت و مسیر نورانی شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر را حفظ کرده و با کمک دستگاه های اجرایی، اولیا و فرهنگیان پرتلاش سراسر استان و نگاه تربیتی که دغدغه رهبر معظم انقلاب بوده و مورد تاکید مقام عالی وزارت نیز است اجرایی کنیم.

وی در ادامه با بیان اهمیت تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی گفت: راهبرد ما در آموزش و پرورش، نگاه تربیتی، فرهنگی و پرورشی است و در مدارس استعدادهای درخشان نیز این نگاه ویژه را، باید در کنار آموزش، در دانش آموزان نهادینه کنیم.

وی در پایان با اشاره به رتبه های برتر کشوری که توسط دانش آموزان در بیست و هفتمین کنگره قرآنی دانش آموزی مدارس سمپاد در سطح کشور کسب شده، بیان کرد: دانش آموزان سمپاد با تکیه و توکل بر خداوند، هدفگذاری در برنامه ها، برنامه ریزی، تلاش و کوشش و همچنین اعتماد به نفس می توانند، مسیر موفقیت های بیشتر را طی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار