وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان سمپاد به ساحت‌های آموزشی و پرورشی توامان اهمیت می‌دهند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان مدارس سمپاد را چندبعدی توصیف کرد و گفت این دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه‌ای که در سند تحول بنیادین بر آنها تاکید شده است، فعال هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان سمپاد به ساحت‌های آموزشی و پرورشی توامان اهمیت می‌دهند

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، یوسف نوری در ارتباط تلفنی با آیین افتتاحیه اولین جشنواره المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان که در رامسر برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان استعدادهای درخشان با حضور در این جشنواره نشان دادند در ساحت‌های شش‌گانه که در سند تحول بنیادین بر آنها تاکید شده است، فعال هستند و فقط در ساحت علمی و آموزشی کار نمی‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت در برنامه‌های مختلف آموزشی و پرورشی که دیگر ساحت‌های شش‌گانه را دربر می‌گیرد، ارزشمند است و برای دانش‌آموزان استعدادهای درخشان که به تمام ساحت‌ها توجه دارند، آرزوی توفیق دارم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت مجدد باشگاه دانش‌پژوهان جوان اظهار کرد: این اقدام ارزشمند و قابل توجهی است.

نوری از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها خواست با نگاه تیزبینانه خود نقاط ضعف و قوت این مسابقات را بیان کنند تا در دوره‌های بعدی ترتیب اثر داده شود.

وی با اشاره به درخواست معلمان و مربیان حاضر در این رقابت‌ها که خواستار تقویت تیم‌ها با همراهی آموزش و پرورش شدند، بیان کرد: در این مورد اعلام آمادگی می‌کنیم و در حد مقدورات کوتاهی نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار