از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام شد؛

نحوه انتخاب رشته دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی سال 1400

تهران (پانا) - نحوه انتخاب رشته دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی کشوری رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک و ادبی سال 1400 در دانشگاه‌های کشور اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نحوه انتخاب رشته دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی سال 1400

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، دارندگان مدال طلای کشوری المپیادهای علمی (ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک و ادبی سال 1400) برای انتخاب رشته و ثبت‌نام در دانشگاه لازم است درخواست رسمی خود را با استخراج کد رشته مورد علاقه خود از دفترچه انتخاب رشته که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور چاپ می‌شود به همراه:

فرم انتخاب رشته

تصویر فیش واریزی به حساب سازمان سنجش

فایل pdf تکمیل شده فرم صلاحیت عمومی (ضمیمه می‌باشد)

گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه،

فرم انتخاب رشته (ضمیمه می‌باشد)

تصویر صفحه اول شناسنامه،

چهار قطعه عکس پرسنلی،

از تاریخ پنجم تا ششم شهریورماه به امور بین‌الملل باشگاه دانش‌پژوهان جوان به نشانی: بلوار آفریقا بالاتر از برج بیمه مرکزی خیابان نیلوفر پلاک 8 ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: از دانش‌پژوهان درخواست می‌شود با بررسی کامل برای انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند، چراکه تغییر رشته مورد تقاضا پس از ارسال مدارک به سازمان سنجش امکان‌پذیر نخواهد بود. ضمناً فرم صلاحیت عمومی باید تحویل باشگاه دانش‌پژوهان جوان شود و از ارسال مستقیم آن به دبیرخانه گزینش سازمان سنجش توسط خویش، خوداری کنند.

اطلاعات بیشتر و فرم‌های مربوط را اینجا دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار