امیر علیجانی:

هدف از اجرای پروژه مهر، برنامه محور شدن فعالیت‌های آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران هدف از اجرای پروژه مهر را، برنامه محور شدن فعالیت های آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای پروژه مهر، برنامه محور شدن فعالیت‌های آموزش و پرورش است

امیر علیجانی؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در جمع اعضای کارگروه پروژه مهر منطقه 9 گفت: حسن اجرای فعالیت‌های مربوط به سازماندهی نیروی انسانی، آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، انجام فعالیت‌های فرهنگ‌سازی جهت آمادگی های لازم برای بازگشایی مطلوب مدارس، از اهداف پروژه مهر است.

وی ادامه داد: نظارت مستقیم بر روند کلی اجرای پروژه مهر، نظارت بر فضای فیزیکی سالم و بهداشتی مدارس در آغاز بازگشایی مدارس و همچنین ثبت‌نام آسان و روان در آغاز بازگشایی مدارس، از وظایف این کارگروه های فعال است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران هدف از اجرای پروژه مهر را برنامه محور شدن همه فعالیت‌ها و برنامه ریزی به منظور فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه با شکوه تر مدارس به نحوی که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند، اعلام کرد.

علیجانی در این نشست که جمعی از اعضاء کارگروه پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز حضور داشتند، با بیان اینکه رسالت پروژه مهر آماده سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان است، تصریح کرد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است، گفت: از این جهت نظارت با رویکرد انسانی، اسلامی، اصلاحی و مثبت مهمترین رویکرد پروژه مهر در آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

علیجانی با بیان اینکه رسالت پروژه مهر، آماده‌سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان است، اضافه کرد: به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و تمهیدات لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه‌تر مدارس، باید با هم‌دلی و هم‌ زبانی همه جانبه وارد میدان عمل شویم تا پروژه مهر به خوبی اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار