مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹:

تعامل پلیس با آموزش و پرورش منجر به افزایش اعتماد عمومی‌ می‌شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 در نشست تعاملی با رئیس کلانتری 119 مهرآباد، تعامل پلیس با آموزش و پرورش را سازنده و زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت‌ دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تعامل پلیس با آموزش و پرورش منجر به افزایش اعتماد عمومی‌ می‌شود

رضا رحیم‌پور؛ مدیر منطقه در نشستی تعاملی با رئیس و جانشینان کلانتری 119 مهرآباد که در اداره آموزش و پرورش برگزار شد، تعامل سازنده پلیس با آموزش و پرورش را امری مهم برشمرد و افزود: تعامل سازنده پلیس با آموزش و پرورش منجر به افزایش اعتماد عمومی و افزایش مشارکت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بهترین ابزار برای پیشگیری از جرایم و تخلفات در جامعه است گفت: گسترش تعامل پلیس با آموزش و پرورش موجب تحکیم امنیت پایدار در جامعه است.

رحیم پور با اشاره به ظرفیت های مختلف شبکه آموزشی شاد گفت: آمادگی داریم محتواهای آموزشی مربوط به امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در شبکه شاد برای دانش آموزان به نمایش بگذاریم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 با بیان اینکه نقش و همکاری پلیس در برنامه‌های آموزش خانواده اثربخش است، گفت: برنامه‌هایی از قبیل همیار پلیس، مسائل اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و دیگر موارد که بیشتر در حوزه کاری پلیس است می‌توان با تعامل آموزش و پرورش با در نظر گرفتن میدان‌ها و فضا‌های آموزشی به نتایج اثربخشی دست یافت.

بنابراین گزارش سرهنگ قاسم خانی رئیس کلانتری 119 مهرآباد با اشاره به ضرورت مبارزه با علل و عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: تعامل نیروی انتظامی و آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات اجتماعی را برطرف می‌کند.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل آموزش و پرورش با نیروی انتظامی افزود: توسعه و پیشرفت کشور در سایه اقتدار و امنیت نظام اسلامی انجام می شود.

قاسم خانی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسلی متعهد و کارآمد خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی، وجود انسان های متعهد و کارآمد است که در کلاس های درس توسط معلمان تربیت می شوند.

سرهنگ قاسم خانی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی توانمند سازی دانش آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد: در سال تحصیلی جاری نیز برنامه‌ریزی لازم در حوزه معاونت اجتماعی به منظور برگزاری این کلاس ها از طریق آموزش مجازی و شبکه شاد صورت گرفته است.

وی گفت: امیدواریم با ارائه آموزش‌های همگانی در مدارس و جوامع هدف، شاهد اصلاح رفتار و کاهش یا به صفر رسیدن رفتار‌های مجرمانه در سطح جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار