7 قابلیت شگفت‌انگیز عصر دیجیتال چیست؟

تهران (پانا) - هرکسی که در عصر دیجیتال زندگی می‌کند باید با قابلیت‌های مختلف آن آشنا باشد. تنها کسانی می‌توانند در استفاده از فناوری دیجیتال موفق باشند که این قابلیت‌ها را شناخته و از آن در جهت پیشرفت کار و زندگی بهره‌مند شوند. خوب است بدانید که عصر دیجیتال با فناوری‌های تحول‌آفرین خود، هفت قابلیت اصلی دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
7 قابلیت شگفت‌انگیز عصر دیجیتال چیست؟

به گزارش فارس، مدیران برای تصمیم‌گیری و هدایت درست و هوشمندانه در عصر دیجیتال، باید قابلیت‌های این عصر را بشناسند. عصر دیجیتال با فناوری‌های تحول‌آفرین خود، هفت قابلیت اصلی دارد. با هم این قابلیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

1- قابلیت اتصال: امروزه با استفاده از اپلیکیشن و از راه دور می‌توان، انرژی، روشنایی، امنیت و بحران‌های خانه، شرکت و یا سازمان را مدیریت کرد. به لطف این فناوری اشیاء به اینترنت متصل و دارای قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات شده‌اند.
2- قابلیت تعامل: بین انسان‌ و فناوری‌ها تعامل لحظه‌ای وجود دارد. برای مثال برای استفاده از خدمات پلیس یا اورژانس، مکان فردی که تماس گرفته است باید به‌صورت بلادرنگ برای آن‌ها نمایش داده شود.
3- قابلیت تحرک: نمونه بارز آن برنامه‌های کاربردی، آموزشی و استفاده از تاکسی سرویس‌های آنلاین است.
4- تحلیلگری داده: نمونه این قابلیت، تحلیل نظرات مشتریان در شبکه‌های اجتماعی است که امکان ارائه خدمات بهتر را ممکن می‌سازد.
5- قابلیت به‌روزرسانی: قابلیت به‌روزرسانی برای دستگاه‌های مختلفی که سیستم‌عامل دارند مانند یخچال، تلفن همراه، خودرو و غیره از راه دور وجود دارد.
6-توصیه‌گری: این قابلیت باعث می‌شود تا اپلیکیشن‌های مسیریابی مانند بلد، اپلیکیشن‌های خرده‌فروشی مانند دیجی‌کالا و اپلیکیشن‌های مقایسه قیمت محصولات مانند ترب، با به‌کارگیری سیستم‌های هوشمند، بهترین پیشنهادات‌ را به دیگران ارائه می‌کنند.
7- قابلیت افزودن: با استفاده از این شاخصه و با کمک تلفن همراه می‌توان بدون پوشیدن یک لباس، آن را بر تن خود دید و یا دکوراسیون خانه را پیش از خرید اثاثیه موردنظر تصور کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار