با هدف زمینه‌سازی اجرای شایسته سند تحول بنیادین انجام شد:

راه اندازی قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در منطقه ۱۱

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱، از راه اندازی قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین با هدف زمینه‌سازی اجرای شایسته سند تحول بنیادین و گفتمان سازی مناسب اسناد تحولی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در منطقه ۱۱

شهریار خواجه صالحانی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین منطقه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی سازی سند تحول و در راستای راه اندازی قرارگاه سند تحول بنیادین در سطح کشور، این قرارگاه به صورت بومی و منطقه‌ای در منطقه ۱۱ راه‌اندازی شد.

وی افزود: مفهوم این سند هنوز برای بسیاری مبهم است و بسیاری از افراد از اهمیت سند اطلاع کافی ندارند در حالی که اگر بتوانیم مبانی نظری سند را به‌ خوبی بخوانیم، مفهوم سند را تا حد زیادی متوجه خواهیم شد. از این رو این قرارگاه با هدف زمینه‌سازی اجرای شایسته سند تحول و گفتمان سازی مناسب اسناد تحولی در سطح منطقه ۱۱ تشکیل شد.

خواجه صالحانی در ادامه به چهارچوب اصلی این قرارگاه اجرایی اشاره کرد و گفت: دبیر قرارگاه که کارشناس ضمن خدمت منطقه است، تا پایان مرداد ماه شیوه‌ نامه بومی قرارگاه را با همفکری سایر اعضاء آماده می کند و سپس گروه مجازی برای دعوت از اعضاء و همه همکاران علاقه‌مند تشکیل می شود تا در اولین فرصت، ضمن تولید محتوای مناسب، دوره تربیت مدرس با حضور همکاران علاقه‌مند منطقه صورت گیرد و در نهایت هر کدام از این مدرسین بتوانند در سایر مدارس منطقه به عنوان مدرس برای برگزاری دوره‌های آموزشی سند تحول بنیادین در سطح مدارس منطقه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار