مدیر آموزش و پرورش عباس‌آباد:

سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مکمل یکدیگرند

عباس آباد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد در مراسم معارفه خود گفت: سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب لازم و ملزوم و مکمل یکدیگرند.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مکمل یکدیگرند

محمود الیاسی افزود: با استعانت از خداوند بزرگ و تأسی از خون شهیدان، باید با برنامه‌ریزی اصولی و کارشناسی‌شده در راستای تحقق سند تحول بنیادین و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام‌های مؤثرتری را جهت بهبود و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش برداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت در این سنگر مهم را به بنده عنایت فرمود که امیدوارم بتوانم این فرصت خدمت‏گزاری را غنیمت شمرده، به رسالت خود در برابر همه اقشار جامعه به‌ویژه خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان، خیرین، مسئولین و مردم شریف این دیار به‌درستی عمل کنیم تا نزد خدا و بندگانش سربلند باشیم.

الیاسی با بیان این‌که فرهیختگان و صاحب‌نظران نقش مهمی در حل مشکلات آموزش و پرورش دارند، تصریح کرد: برنامه‌محوری به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی آموزشی و تربیتی باید در تمام مجموعه آموزش و پرورش نهادینه شود و در این راستا نیاز به تعامل و هم‌فکری همکاران داریم.

وی هم‌چنین ابراز امیدواری کرد: امیدوارم بتوانیم فضای امن، بدون دغدغه و آرامی را با همکاری هم و استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی مهیا کنیم و به‌نحو مطلوب و شایسته‌ای جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش گام برداریم.

الیاسی در ادامه با تأکید براین‌که اعتقاد ما، تقویت و تحول در آموزش و پرورش است و باید رویکرد عدالت محوری به‌درستی در آموزش و پرورش اجرا شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان از لحاظ روحی و روانی در فضای مجازی دچار آسیب‌های بسیاری شدند اما باید تلاش کنیم با خودآگاهی رساندن فرزندان‌مان، آنان را با مهارت‌های مختلف آشنا و امور پرورشی را تقویت نموده و با رویکرد جهادی باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی را جدی بگیریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد در پایان خط قرمزهایی را اعلام کرد و تأکید کرد: از حق دانش‌آموزان به هیچ وجه نمی‌گذرم و با آن معامله نمی‌کنم. حفظ حرمت اولیای دانش‌آموزان و معلمان و تکریم از آنان و خانواده‌هایشان که دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، از اولویت‌های ما است.

دانش آموز خبرنگار: حنانه قاسمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار