مدیر آموزش و پرورش عباس آباد:

مدرسه کانون اجرا و تحقق سند تحول بنیادین است

عباس آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان مدرسه را کانون اجرای طرح و برنامه‌ها و تحقق سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کانون اجرا و تحقق سند تحول بنیادین است

محمود الیاسی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت بر ایجاد، تداوم و استمرار وحدت رویه و کار جهادی در آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی مدرسه محوری را از الزامات اجرای سند تحول بنیادین دانست و بیان کرد :مدرسه کانون اجرای طرح و برنامه‌ها و تحقق سند تحول بنیادین است و توجه به آن امری بدیهی و ضروری است.

الیاسی در خصوص بازگشایی مدارس در اول مهر افزود: مدارس از آغاز مهرماه سال جاری به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و برای تربیت دانش آموز مهدوی باید توجه ویژه ای به موارد مهمی چون نماز، عفاف و حجاب و تربیت تمام ساحتی داشت و باید آن را یک امر ضروری در دستگاه تعلیم و تربیت خواند.

مدیر آموزش و پرورش عباس آباد در ادامه با اشاره به حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش کشور، خاطرنشان کرد: انسجام درونی و تعامل بیرونی از ملزومات و ضروریات اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است و برای توفیق در امور، باید با همه افراد به‌ویژه خیرین گرانقدر تعامل مثبت داشته و از همه ظرفیت‌های موجود خصوصاً از همکاری و همراهی سایر ادارات استفاده شود.

در پایان این مراسم از کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد به‌مناسبت هفته دولت تجلیل شد.

خبرنگار : محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار