معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عباس آباد:

اوقات فراغت تابستان یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان است

عباس آباد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش عباس آباد اظهار کرد اوقات فراغت تابستان یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان است. هدف از برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت، به‌کارگیری بیشتر بچه‌ها و شکوفایی استعدادهای آنها است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت تابستان یک فرصت طلایی برای دانش‌آموزان است

شهناز محمدی دانیالی بیان کرد: ستاد اوقات فراغت و جلسات ستادی در آموزش و پرورش شهرستان تشکیل شده است و یکی از برنامه‌های ما همکاری با نهادهای خارج از حیطه آموزش و پرورش است. سعی کردیم از تمام ظرفیت ها و نهادهای شهرستان برای برنامه های تابستان استفاده کنیم.

وی در رابطه با پایگاه های اوقات فراغت در شهرستان گفت: امسال به علت دسترسی آسان دانش آموزان به کلاس ها و کاهش مشکلات رفت و آمد پایگاه‌های اوقات فراغت بخش بندی شده است و به جز سه پایگاه اصلی پژوهش سرای شهید محمدپور، کانون تربیتی فرهنگی شهید جعفری و دارالقرآن امیرالمؤمنین بعضی از مدارس پرجمعیت هم پایگاه شده اند.

محمدی دانیالی اضافه کرد: اولویت برای استفاده از مربیان، همکاری با معلمان و مربیان آموزش و پرورش شهرستان و دبیران خود دانش آموزان است چون روابط و شناخت بهتری نسبت به دانش آموزان دارند.

وی در پایان افزود: شهریه کلاس ها در حد امکان کاهش یافته تا برای همه دانش آموزان قابل دسترسی باشد.

دانش آموز خبرنگار: حنانه قاسمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار