معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران:

نگاه سیاسی در دستگاه تعلیم و تربیت آسیب‌زا است

عباس آباد(پانا)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش پرورش شهرستان عباس آباد گفت: سیاست‌زدگی باعث ضربه‌زدن به آموزش و پرورش می‌شود، باید مراقب آفت بزرگ باشیم، چرا که در غیر این صورت تصمیم‌گیری‌هایی که باید مبتنی بر عقل و تحقیقات علمی باشد، منطبق بر اهداف احزاب خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نگاه سیاسی در دستگاه تعلیم و تربیت آسیب‌زا است

قاسم مهدوی در مراسم تکریم و تجلیل از محمدیوسف مهرقاسمی مدیر سابق و آیین معارفه محمود الیاسی مدیر جدید آموزش و پرورش عباس‌آباد که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش، مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها و مدارس شهرستان عباس‌آباد سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، افزود: سیاست‌زدگی باعث ضربه‌زدن به آموزش و پرورش می‌شود، باید مراقب آفت بزرگ باشیم، چرا که در غیر این صورت تصمیم‌گیری‌هایی که باید مبتنی بر عقل و تحقیقات علمی باشد، منطبق بر اهداف احزاب خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با عرض تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله‌الحسین(ع)، تأکید کرد: نام و یاد حسین(ع) و یارانش در تمام دوران تاریخ همچنان باقی و ماندگار است.

مهدوی که به اتفاق علی‌رضا بخشنده رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم حضور داشت، با تأکید بر ضرورت توجه به رویکرد تمام‌ساحتی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: سند تحول بنیادین به دنبال تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان است.

معاون آموزش ابتدایی مازندران با بیان این‌که آموزش و پرورش حساس‌ترین نهاد کشور است، خاطرنشان کرد: باید افرادی در رأس مدیریت‌های آموزش و پرورش باشند که ولایت‌مدار، دارای صلاحیت، توانمندی و انگیزه از نوع الهی باشند، چون ما باید قداست آموزش و پرورش را حفظ نماییم.

این مسئول فرهنگی هم‌چنین اذعان داشت: مدیران آموزش و پرورش باید دردهای جامعه فرهنگیان را بدانند و برای رفع معیشت معلمان و ارتقای منزلت آن‌ها تلاش کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مدیر سابق که به کسوت بازنشستگی نائل شده است، اظهار داشت: خوشبختانه توفیقات ارزنده‌ای توسط آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد در سال‌های مدیریت آقای مهرقاسمی کسب شده که جا دارد از ایشان قدردانی شود ولذا امیدواریم در همه مراحل زندگی موفق و پیروز باشند. همچنین برای مدیر جدید نیز که از نیروهای ارزشی و با سابقه آموزش و پرورش شهرستان عباس‌آباد است، آرزوی توفیق روزافزون در این جایگاه مهم داریم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های سپاس و هدایای ارزنده‌ای از محمدیوسف مهرقاسمی تجلیل به‌عمل آمده و حکم مدیریت محمود الیاسی به‌عنوان مدیر جدید دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان عباس‌آباد ابلاغ و تقدیم شد.

خبرنگار محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار