در راستای تحقق شعار مردمی‌سازی عنوان شد:

باید از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در جهت مشارکت بیشتر والدین بهره برد

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱، بر استفاده مفید از ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان به جهت مشارکت بیشتر والدین در مدیریت مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
باید از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان در جهت مشارکت بیشتر والدین بهره برد

شهریار خواجه صالحانی؛ سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱، با حضور در مدارس، ضمن بازدید از روند ثبت نام و فعالیت های پروژه مهر و بازدید از مراکز تثبیت و یادگیری، با مدیران مدارس به گفتگو پرداخت. مدیران مدارس گزارشی از روند ثبت نام، مسائل و مشکلات مدرسه ارائه کردند.

در این دیدارها، خواجه صالحانی ضمن تقدیر از زحمات همکاران مدارس، بر تلاش بیشتر جهت ایجاد آمادگی مناسب برای شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی با اشاره به مبانی نظری سند تحول، بر اصل مدرسه مداری تاکید و خاطرنشان کرد: همه مجموعه منطقه باید تلاش کنند تا مشکلات مدیران مدارس به کمترین میزان ممکن تقلیل یابد.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه۱۱، سهم خانواده در مدیریت مدرسه را ممتاز دانست و تاکید کرد: سند تحول بنیادین، خانواده را به عنوان یکی از ارکان مؤثر و سهیم در نظام تعلیم و تربیت می داند. از این رو باید از ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان در جهت مشارکت بیشتر والدین در مدیریت مدرسه بهره برد و در تحقق شعار مردمی سازی که مورد توجه برنامه تحولی دولت محترم قرار دارد تلاش کنیم.

خواجه صالحانی ضمن گفت و گو با برخی از مربیان مدارس، جایگاه معلمی را ممتاز و متربیان را امانت های ویژه الهی عنوان کرد.

در این دیدارها، سرپرست منطقه ضمن گفت و گو با مدیر دبستان حضرت رقیه (س) و فرزند شهید صفوی، همزمان با سالگرد شهادت وی در عملیات مرصاد، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، با اشاره به نقش بی بدیل خانواده معظم شهدا به ویژه همکاران فرهنگی ابراز امیدواری کرد مجموعه آموزش و پرورش بتواند با انجام درست وظایف، میراث‌دار شایسته شهدای گرانقدر باشد.همچنین برخی والدین، مسائل و مشکلات ثبت نام دانش آموزان را مطرح کردند که با دستورات سرپرست منطقه، این مشکلات برطرف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار