سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱:

توسعه رشته‌های ورزشی در سطح منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱، توسعه رشته‌های ورزشی در اماکن در اختیار و ایجاد فضا و فرصت ورزش همگانی در سطح مدارس را، از اولویت‌های مهم منطقه در زمینه تربیت‌بدنی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رشته‌های ورزشی در سطح منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است

شهریار خواجه صالحانی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه شورای تربیت بدنی منطقه ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان گفت: ما باید از فرصت ماه محرم و صفر استفاده کنیم و با تاسی از رفتار و کردار ائمه معصومین علیهم السلام به خصوص امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان خدمات شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه دهیم و در راستای توجه به کرامت انسانی و یاری رساندن به مدارس، مربیان، متربیان و والدین گرانقدر نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

خواجه صالحانی با تاکید بر اهمیت ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی، به ضرورت توسعه رشته‌های ورزشی در اماکن در اختیار اشاره کرد و بر ایجاد فضا و فرصت ورزش در سطح مدارس تاکید کرد.

سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در ادامه عنوان کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط در سطح مدارس باید مسابقات متنوع ورزشی درون مدرسه ای برگزار شود و در این راستا می‌توان با ادارات، سازمان ها و نهادها جهت استفاده از ظرفیت ورزشی آنها و ارائه خدمات تاثیرگذار رایزنی داشت و از پیشکسوتان و نام آوران ورزشی در برنامه های مدارس و محیط‌های ورزشی دعوت کرد.

خواجه صالحانی در خصوص اهمیت نیروی انسانی در همه حوزه های آموزش و پرورش به ویژه در حوزه تربیت بدنی گفت: باید پایش دقیق مدیران، معاونان، هنر آموزان و مربیان با حضور کارشناسان مرتبط در دستور کار کارگروه نظارت بر امور و فرآیندها قرار گیرد و نتایج نهایی در کمیته های مربوطه تصویب و ابلاغ شود و تلاش شود حداکثر دقت و تمرکز در جابجایی ها در تمامی سطوح بدون حاشیه همراه با حفظ کرامت انسانی صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: در خصوص نیروی انسانی در همه حوزه ها توجه به شاخص‌های جوانی، توانایی، دانایی و مومن انقلابی هم راستا با بیانیه گام دوم انقلاب و دولت محترم مورد انتظار است و انتظار می‌رود از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده صورت گیرد.

خواجه صالحانی در پایان با تاکید بر ضرورت توسعه امکانات ورزشی مدارس با راهبرد مردمی سازی گفت: باید به زنگ ورزش مدارس به عنوان یک فرصت ممتاز یادگیری و تربیتی توجه شود و در خصوص اماکن ورزشی، ضمن ارتقای منابع و درآمدهای محیط‌های ورزشی، تمامی درآمدها را در راستای توسعه و نگهداشت اماکن ورزشی هزینه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار