با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش؛

طرح ساماندهی بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان (پانا) - طرح ساماندهی بازماندگان از تحصیل (سبات) امروز با حضور حمیدرضا خان‌محمدی مشاور وزیر و فرمانده قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی و میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح ساماندهی بازماندگان از تحصیل در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: موضوع تارکان و بازماندگان از تحصیل در سنوات گذشته یکی از مهمترین مسئله‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت در استان سیستان و بلوچستان بوده است که تمامی ظرفیت‌های دولتی و خیرین در این زمینه پای کار آمده‌اند و به‌دنبال برقراری عدالت آموزشی در سراسر این استان هستیم.

وی با بیان اینکه رشد فزاینده جمعیت دانش آموزان در این استان یکی دیگر مسایل مهم آموزش و پرورش است که موجب می‌شود همواره با موضوع کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی روبه‌رو باشیم، گفت: تمام امکانات در سیستان و بلوچستان برای تامین نیروی انسانی و فضای آموزشی استاندارد به کار گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه هم‌اینک در دورترین نقاط استان نیز فضا و امکانات آموزشی فراهم شده است، گفت: با وجود آماده بودن شرایط تحصیل، برخی از دانش آموزان به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی و فرهنگی از تحصیل بازمانده‌اند که با اجرای طرح سبات در گام اول به دنبال شناسایی این دانش‌آموزان و در گام بعدی آموزش آنان هستیم.

میرعبدی با تاکید بر اینکه این فرایند باید به صورت مستمر ادامه یابد گفت: با اجرای طرح سبات، در طول سه سال آینده باید مشکل بازماندگان از تحصیل برای همیشه حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار