دانش‌آموز شرکت‌کننده در اردوی دانش‌آموزان عشایر از جوادآباد:

مهارت‌آموزی و علم‌اندوزی از آموخته‌های اردوی عشایری بود

جوادآباد (پانا) - یکی از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی سراسری دانش‌آموزان عشایر ازمنطقه جوادآباد، مهارت‌آموزی و علم‌اندوزی را از مهمترین ویژگی‌های این اردو برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی و علم‌اندوزی از آموخته‌های اردوی عشایری بود

حمیدرضا لشنی، دانش‌آموز پایه دوازدهم آموزشگاه شهدای شاه‌صاحب منطقه جوادآباد، شرکت کننده در بیست و یکمین اردوی سراسری دانش‌آموزان عشایر از سوی آموزش وپرورش شهرستانهای تهران منطقه جوادآباد در گفت وگو با پانا اظهار کرد: «اردوهای دانش‌آموزی بهترین فرصت برای بهره‌مندی از علوم، دانش، هنر و اخلاق دیگر دانش‌آموزان هم سن و سال خودمان است. اگر در این اردو‌ها از هر کدام از بچه‌ها یک چیز خوب هم یاد بگیریم، نتیجه سفرمان کوله باری از تجربیات خواهد بود.»

وی بیان کرد: «این اردو با تمام اردوهای دیگری که از طرف مدرسه رفته بودم فرق می‌کرد. در کنار نظم و ترتیب، همکاری، همدلی و مسئولیت پذیری، مهارت‌های مختلفی چون کوهنوردی، چادرزنی، دوره‌های خبرنگاری، کارگاه‌های مشاوره و ... را هم آموختیم.»

لشنی ضمن ابراز رضایتمندی از شرکت در این اردو اظهار کرد: «اینگونه اردو‌ها باید همیشه و هر سال برای تمام دانش‌آموزان برگزار شود. مهارت‌هایی که ما در این سفر آموختیم در تمام مراحل زندگی ما تاثیرگذار خواهد بود و اگر سال‌های بعد هم این اردو‌ها برگزار شود با نهایت اشتیاق در آن شرکت خواهم کرد.»

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار