کارشناس سیاسی مسائل روز؛

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه جاودانگی اسلام است

جوادآباد(پانا) - کارشناس سیاسی مسائل روز در جمع مربیان و معاونین و مدیران آموزش وپرورش جوادآباد، رابطه بین بیانیه گام دوم رهبری و فطرت انسان را تبیین کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه گام دوم انقلاب  نقشه راه جاودانگی اسلام است

جلسه گفتمان با موضوع تبیین بیانیه گام دوم رهبری با حضور حجت الاسلام حسین درودی و مربیان، معاونین و مدیران آموزش وپرورش جوادآباد در سالن شهیدسلیمانی این اداره برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام درودی در ابتدا به بیان موضوع، هدف و روش تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب رهبری پرداخت و بیان کرد: در بررسی و تحلیل متن بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، باید به روش گفتمان که با بیان ایده های مشترک و مفاهمه انجام می‌پذیرد، به جهاد تبیین بپردازیم.

درودی در ادامه به نقش مهم رابطه عاطفی و گفتمان مصالحه آمیز اشاره کرد و گفت: هدف از گفتمان اثرگذاری آن است که باید تاثیر مثبت داشته باشد و نیازهای روز را برآورده کند. نخستین توصیه رهبری امید و نگاه خوشبینانه به آینده است. امید صادقانه که باعث افزودن عقل شود و آن کلید اساسی همه قفل‌ها است؛ امید اگر بر اساس واقعیت‌های عینی باشد نتیجه‌اش پیروزی و سربلندی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به روشنگری در باب امید و ناامیدی پرداخت و افزود: هدف امروز دشمن، کتمان واقعیت‌ها است تا مردم به شبهه افتند و نتوانند به درستی از عقل خود استفاده کنند و همین شک و ترس باعث ناامیدی می‌شود. اینک زمان آن رسیده تا به قیاس ریزش‌ها و رویش‌ها قبل و بعد از انقلاب بپردازیم و با جهاد تبیین بتوانیم به روشنگری درستی بین حق و باطل برسیم.

حسین درودی در پایان به شعارهای جهانی اسلام اشاره کرد و بیان کرد: امروزه شعار‌های جهانی اسلام چون آزادی، اخلاق، استقلال و مصونیت، در تمام دنیا شناخته شده است. این شعارها برگرفته از فطرت و ذات پاک انسانیت است و هرگز از بین رفتنی نیست. انقلاب اسلامی ایران چون با همین شعارهای فطری شکل گرفت، از بین نخواهد رفت و امروز وظیفه ماست تا با روشنگری در زمینه دستاوردها و پیشرفت‌های بعد از انقلاب، راه نفوذ دشمنان را ببندیم و دست نااهلان را از انقلاب کوتاه کنیم.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار