در همایش تجلیل از منتخبین طرح‌های پرورشی عنوان شد:

دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از اهل‌بیت است

جوادآباد (پانا) - امام جمعه‌ منطقه‌ جوادآباد در مراسم تجلیل از منتخبین طرح‌های پرورشی گفت دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از اهل‌بیت است و قصد دارد آن را از میان بردارد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از اهل‌بیت است

حجت‌الاسلام حسین رضاپور، امام جمعه‌ بخش جوادآباد اظهار کرد: هر چقدر انسان به دیگران خیر برساند، در این دنیا و در آخرت به او بیشتر عنایت خواهد شد، کسانی که به دنبال حل مشکلات مردم و خیررسانی به دیگران هستند در قیامت نیز جایگاه ویژه‌ای خواهند داشت و ما باید بدانیم که مومن واقعی کسی است که شر و بدی آن به کسی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: هر کاری را که برای ائمه انجام دهیم، امامان خودشان را مدیون ما قرار نمی‌دهند و این دین را ادا می‌کنند، هر کاری را انسان برای دین و پرورش آن انجام دهد قطعا در هر دو سرای اهل بیت دین خویش را ادا خواهند کرد.

امام جمعه‌ بخش جوادآباد افزود: این مسئله بسیار مهم است اگر با این دید نظر کنیم در مسیر تعلیم تعالیم دین، برای آموزش نماز، قرآن کریم و معرفی اهل بیت است و هر قدمی را در مسیر اهل بیت برمی‌دارید بدانید که هرگز خسته نمی‌شوید و ائمه شما را در تمام مراحل زندگی و پس از مرگ نیز مورد عنایت قرار خواهند داد.

حجت‌‌الاسلام رضاپور خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تقدس‌زدایی از اهل بیت است و قصد دارد تقدس را از میان بردارد، زیرا وقتی تقدس نباشد تبعیت نیز نخواهد بود، ائمه در اوج عظمت و در بالاترین درجه‌ بهشت هستند و هرچه‌ هم که ما برایشان دعا کنیم به حالشان فرقی ندارد، اما آنها اصرار دارند که تقدس صورت بگیرد زیرا وقتی انسانی برای ما مقدس شد پیروی از او نیز آسان خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار