سید حسین موسوی نیک:

اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد شهداست

جوادآباد (پانا) - راوی زندگی شهدا در اردوی راهیان نور در آموزشگاه پسرانه شهید علی تات منطقه جوادآباد، این اردو را بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای گرامیداشت یاد شهداست

سید‌حسین موسوی‌نیک، راوی زندگی شهدا در اردوی راهیان نور منطقه جوادآباد اظهار کرد: شهدا‌ از حیثیت، ناموس، دین و انقلاب دفاع کردند، همه مردم مدیون ایثار و فداکاری شهدا، حماسه‌آفرینان و صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا هستند، یاد شهدا باید همواره در جامعه زنده باشد زیرا راه شهیدان، راه رسیدن به آرمان‌های اسلامی، عزت و عدالت برای ملت ایران است.

وی در رابطه با خانواده شهدا بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران زینب‌گونه در مقابل تمام مشکلات ایستادگی کردند تا بتوانند مقاومت را به صورت زنده به نمایش بگذارند، اردوی راهیان نور می‌تواند بهترین فرصت برای پاسداشت یاد شهدا باشد.

روایتگر زندگی شهدا خطاب به دانش‌آموزان افزود: رزمنده بودن تنها در پیکار جنگ نیست، شما اکنون هم یک رزمنده هستید و با اعمال صالحی که انجام می‌دهید، یاد شهدای گرانقدرمان را زنده نگه می‌دارید و با غیرت و تعصبی که برای میهنمان در مقابل دشمن دارید، وظیفه‌ خود را انجام می‌دهید.

موسوی‌نیک عنوان کرد: شما نسل آینده و سرنوشت‌ساز کشور، هرگز نباید دلاوری‌های رزمندگان اسلام را فراموش کنید، بلکه بایستی راهشان را ادامه دهید تا کشورمان همین‌گونه که امروز هست و اکنون می‌بیند سرتاسر امنیت باشد.

دانش آموز خبرنگار: زهرا شرفی‌‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار