علیرضا کریمیان در مراسم استقبال از دانش آموزان مدال آور در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافت

پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران؛به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان تهرانی در المپیادجهانی زیست شناسی

تهران(پانا) -علیرضا کریمیان ضمن حضور در مراسم استقبال از دانش آموزان مدال آور المپیاد زیست شناسی, در پیامی موفقیت دانش آموزان شهر تهران را در مسابقات المپیاد جهانی زیست شناسی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران؛به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان تهرانی در المپیادجهانی زیست شناسی


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این پیام چنین آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت علی ابن ابیطالب (علیه السلام)
موفقیت دانش آموزان عزیز شهر تهران در کسب رتبه یک نخست تیمی و کسب سه مدال طلا را در المپیاد زیست شناسی که با دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم همزمان شده است، به محضر فرهنگیان فرهیخته و اولیای این دانش آموزان شادباش می گویم و توفیقات روز افزون آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.
فرزندان برومند ایران زمین، پیشرفت های افتخارآمیز علمی، فرهنگی این دیار کهن ، بیش از همه ثمره ی ایثار و تلاش های سازنده جامعه شریف معلمان و توانمندی نوابغ پرفروغ دانش آموزان این خاک گهرخیز و سرافراز است که سربلندی وطن را سرلوحه ی جهاد علمی و الهی خویش قرار داده اند. اینک در طلیعه ی عید غدیر عید الله اکبر، موفقیت شما را در کسب رتبه نخست تیمی در المپیاد زیست شناسی که نشانه شایستگی و برازندگی شما می باشد، صمیمانه تبریک عرض نموده، از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در استمرار بخشیدن به این پیروزی های شکوهمند را خواهانم .
شایان ذکر است، دانش آموزان مهدی افشاری، امیررضا زینالی و محمد امین کیانی با کسب مدال طلا و احراز رتبه 1 تیمی المپیاد زیست شناسی در جهان، که بهترین نتیجه ادوار المپیاد ایران می باشد، عیدی بزرگی همزمان با عید بزرگ شیعیان به ملت شریف و مسلمان ایران اسلامی عطا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار