حضور دانش‌آموزان برگزیده دکتر حسابی در رویداد دانش‌آموزی سیکاپ

تهران (پانا) - دانش‌آموزان برگزیده پژوهش‌سرای دکتر حسابی منطقه ۱۳ در چهارمین دوره رویداد دانش‌آموزی سیکاپ پروژه علمی خود را در محل نمایشگاه پارک فناوری پردیس، برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان برگزیده دکتر حسابی در رویداد دانش‌آموزی سیکاپ

پژوهش‌سرای دکتر حسابی در چهارمین رویداد دانش‌آموزی سیکاپ در پارک علم و فن‌آوری پردیس با برپایی غرفه پژوهش شرکت کرد.

دانش‌آموزان فرزانگان ۴ با محوریت نمایش آثار خلاقانه دانش‌آموزی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دبیران در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل پارک علم و فن‌آوری واقع در پردیس، پروژه علمی خود را برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.

در راستای عملی‌کردن شعار رهبر انقلاب "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین"، نمایشگاهی با حضور هنرجویان، هنرآموزان، دانش‌آموزان و دبیران مدارس متوسطه اول و دوم جهت شرکت در چهارمین رویداد آموزشی سیکاپ با محوریت بازدیدهای دانش‌آموزی، کارگاه‌های آموزشی و بازدید برای معلمان، نمایشگاه ارائه طرح‌های خلاق و نوآورانه دانش‌آموزی و پنل‌های تخصصی در محل پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

در این نمایشگاه، دانش‌آموز برگزیده پژوهش‌سرای دکتر حسابی از دبیرستان فرزانگان ۴ در دومین روز از این نمایشگاه و در غرفه اختصاصی پژوهش‌سرا که با حضور مدیران پژوهش‌سراهای ۱۴، ۱۳، ۸ ،۶،۱۵ برگزار شده بود، پروژه علمی خود را با نام لیزرکو، برای بازدیدکنندگان اعم از اساتید دانشگاه، دانشجویان، دانش‌آموزان پژوهشگر و دبیران شرکت‌کننده تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار