سرپرست آموزش و پرورش منطقه شبانکاره منصوب شد

بوشهر(پانا) - آیین معارفه سرپرست آموزش و پرورش منطقه شبانکاره و تکریم رییس سابق این اداره، با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مسئولان محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش منطقه شبانکاره منصوب شد

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر در آیین معارفه سرپرست آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت: در دوره کرونا که بسیاری از مشاغل تعطیل شد، معلمان با بردن کلاس درس به منازل شان، اجازه ندادند آموزش تعطیل شود که همت و ایثار معلمان ستودنی است.

علی اکبر بازیار افزود: آموزش مجازی که به دلیل شرایط کرونایی به اجبار مورد استفاده قرار گرفت، باعث گسست تربیتی و علمی در دانش آموزان شد، به این دلیل با تصمیم شجاعانه دولت و همدلی فرهنگیان سراسر کشور و اعتماد خانواده‌ها به دستگاه تعلیم و تربیت، دانش آموزان از 14 فروردین به آموزش حضوری بازگشتند.

وی اظهار کرد: توجه ویژه به ارتقا معیشت، رفاه اجتماعی و منزلت معلم مهم و ضروری است که با اجرای قانون رتبه بندی این هدف توسط دولت مردمی ایران قوی، پیگیری می شود.

بازیار ادامه داد: نگاه دولت توسعه رشته‌های فنی و کاردانش است به این دلیل در حال برنامه‌ریزی و تلاش هستیم تا دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم (نظری و فنی) در دوره تحصیل شان، حداقل یک مهارت را فرا بگیرند.

در این آیین از خدمات هوشنگ عباسی تجلیل و کوروش رستمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه شبانکاره معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار