آیین تکریم و‌ معارفه روسای آموزش و‌ پرورش خارگ برگزار شد

بوشهر (پانا) - در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، از خدمات 5ساله رضا برمک در اداره آموزش و‌ پرورش خارگ تقدیر و فاطمه ندیم زاده به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و‌ معارفه روسای آموزش و‌ پرورش خارگ برگزار شد

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با ادای احترام به روح شهیده خجسته جلالی تنها بانوی فرهنگی شهید استان اظهار کرد: از مردم مقاوم جزبره خارگ بابت همکاری و همراهی با آموزش و‌ پرورش تقدیر می کنم‌.
موحدی گفت: امروز امانتی که پنج سال قبل به رییس پیشین آموزش و پرورش خارگ سپرده شده بود، به یکی از فرهنگیان بومی این جزیره تحویل داده شد.
وی با بیان اینکه انتخاب یکی از بومیان خارگ‌ به عنوان رییس اداره آموزش و‌ پرورش، نقطه عطفی در این جزیره است، تاکید کرد: اطمینان دارم پاسخ مناسبی برای اعتماد به فرزندان خارگ در اداره آموزش و پرورش دریافت می کنیم.
موحدی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه های اجرایی به ویژه صنعت نفت انتطار داریم که در کنار آموزش و‌ پرورش باشند چون همه محصول دستگاه تعلیم و تربیت هستند.
وی اضافه کرد: از رییس جدید انتظار دارم با همدلی و وفاق، با تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی سالیانه، تراز آموزش و‌ پرورش جزیره خارگ را ارتقا دهند.
رئیس سابق آموزش و پرورش خارگ گفت: فرهنگیان در دوران پاندمی بیماری کرونا در جزیره خارگ نقش آفرینی کردند، این قشر با همت جهادی خود نگذاشت زنجیره تعلیم و تربیت در این جزیره مهم قطع شود.
رضا برمک افزود: وفاق و همدلی که بین اولیا و فرهنگیان به وجود آمد سبب اثر بخشی در حوزه آموزش و پرورش در جزیره خارگ شد،
وی تصریح کرد: کسب رتبه اول نجوم و تئاتر در کشور نشان از عزم والای فرهنگیان این جزیره است، هوشمند سازی مدارس در این دوره از ۲۵ درصد به ۸۵ درصد ارتقا یافت.
رئیس جدید آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: پست‌ها ابزار آزمون ما هستند که باید در حفظ آنها نهایت تلاش را داشته باشیم. اگر مسئولیت‌ها با نگاه الهی همراه باشند نعمت و اگر با نگاه خداوند همراه نباشند ممکن است باعث ضرر انسان شوند.
فاطمه ندیم زاده افزود: امروز جهاد معلمین آموزش و پرورش از جهاد نیروهای سلامت کمتر نیست، بلکه یکی از فعالیت‌های برجسته در کنار فعالیت‌های آنهاست.
وی عنوان کرد: سختی‌های کار معلم پیچیده‌تر شده است و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی باید به حوزه پرورشی و تربیتی توجه ویژه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار