تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر

بوشهر(پانا)_ جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ، معاونین فرماندار ، بخشداران ،امام جمعه عالیشهر و اعضای شورای اداری شهرستان ،امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر

به گزارش پانا، جلسه تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، معاونین فرماندار، بخشداران، امام جمعه عالیشهر و اعضای شورای اداری شهرستان، امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

در این جلسه از زحمات احمد روشنک در زمان تصدی بخشداری مرکزی تقدیر و عارف علوی تبار بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر معرفی شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر ضمن تقدیر از زحمات احمد روشنک اظهار کرد: در زمان قبول مسئولیت باید بپذیریم که درجهت رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد، تا زمان پایان مسئولیت این زحمات به یادگار بماند و مردم به نیکی ازآن یاد کنند.

رحیمی در ادامه ضمن تبریک به عارف علوی تبار افزود: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار