نتایج کلیپ‌های پویش«خودکنترلی در زمان خشم» ویژه دانش‌آموزان اعلام شد

ورامین (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین، هدف از برگزاری پویش کنترل خشم را تقویت کنترل خشم برای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج کلیپ‌های پویش«خودکنترلی در زمان خشم» ویژه دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، نتایج کلیپ‌های پویش خودکنترلی در زمان خشم، ویژه دانش آموزان پایه هفتم و هشتم اعلام شد.

گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی شهرستان ورامین به عنوان دبیرخانه استانی این درس، جهت کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی، پویش کنترل خشم را برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران برگزار کرد.

حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین هدف از برگزاری این پویش را تقویت کنترل خشم برای دانش آموزان دانست و گفت:دانش آموزان با ساخت کلیپ‌های کوتاه و جذاب، تحقیقاتی کاربردی را در این مورد تجربه کردند.

محمدزاده همچنین افزود: کنترل خشم نیاز به کسب مهارت دارد چرا که ما نمی‌توانیم هیجان‌ها را از زندگی خود دور کنیم، بنابراین تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یا از وقوع آن بکاهیم، یا یاد بگیریم چگونه با آنها سازگاری (مثل غم) یا مقابله (مثل خشم) داشته باشیم. دانش آموزان ما ناگزیر به داشتن ارتباطات اجتماعی هستند. بنابراین کسب این گونه مهارت‌های خود کنترلی کیفیت زندگی آنها را بالا می‌برد.

محمدزاده در پایان ضمن تبریک به فاطمه جعفری، دانش آموز مدرسه بعثت ۲ اعلام کرد: کلیپ ارسالی این دانش آموز از منطقه ورامین در این پویش برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار