در شهرستان ورامین انجام شد:

انعقاد تفاهم‌نامه افزایش ظرفیت قراردادی آب اماکن آموزشی

ورامین (پانا) - رییس آبفای شهرستان ورامین از انعقاد تفاهم‌نامه افزایش ظرفیت قراردادی آب اماکن آموزشی خبر داد و گفت موضوع اصلاح الگوی مصرف آب بسیار مهم است و بر اساس این تفاهم نامه، مدارس می توانند در صورت عدم بدهی آب‌بها، به صورت رایگان ظرفیت قراردادی امتیاز آب خود را افزایش دهند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه افزایش ظرفیت قراردادی آب اماکن آموزشی

با حضور فرامرز تاجیک، رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل شهرستانهای استان تهران و محمد رمضا‌ن‌زاده، رییس آبفای شهرستان ورامین، تفاهم‌نامه افزایش ظرفیت قراردادی آب اماکن آموزشی آموزش و پرورش ورامین منعقد شد.

محمود ملایری، سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت: ما در ارتباط با مباحث تربیتی اصلاح الگوی مصرف مطالب آموزشی زیادی را به دانش آموزان انتقال می‌دهیم و مدام به بحث مهم صرفه جویی در مصرف آب و نحوه استفاده درست این نعمت الهی و همچنین مشکل جدی کمبود آب در کشور اشاره می‌کنیم.

ملایری در ادامه گفت: این روزها به دلیل شرایط اضطراری ویروس کرونا، همکاران و دانش آموزان ملزم به رعایت بیشتر نکات بهداشتی شده‌اند و بیش از حد معمول به شست و شوی دستان خود اهمیت می‌دهند؛ از این رو هزینه آب بهاء به شکل چشم‌گیری رو به افزایش است و مدیران مدارس با مشکل کمبود بودجه جهت تامین هزینه‌های جاری مواجه هستند.

همچنین محمد رمضان زاده، رییس آبفای شهرستان ورامین گفت: موضوع اصلاح الگوی مصرف آب بسیار مهم است و بر اساس این تفاهم نامه، مدارس می توانند در صورت عدم بدهی آب بها، به صورت رایگان ظرفیت قراردادی امتیاز آب خود را افزایش دهند. این ظرفیت بر اساس آمار مدارس تعیین خواهد شد.

وی افزود: بر اساس الگوی مصرف استاندارد، به ازای هر دانش آموز در ماه در مدرسه یک متر مکعب آب تعیین شده است، بنابراین اماکن آموزشی با توجه به آمار دانش‌آموزان می‌توانند ظرفیت قراردادی امتیاز آب مدرسه را به صورت رایگان افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار