سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

پیشکسوتان فرهنگی، سرمایه‌های ارزشمند فرهنگ و ادب هستند

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین در مراسم تجلیل از بازنشستگان عرصه تعلیم و تربیت، پیشکسوتان فرهنگی را سرمایه‌های ارزشمند فرهنگ و ادب خواند که استفاده از تجارب آن‌ها قابل ارزش است و آموزش و پرورش ازاین پیشکسوتان بهره خواهد برد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان فرهنگی، سرمایه‌های ارزشمند فرهنگ و ادب هستند

مراسم تجلیل از بازنشستگان سال‌های ۹۸ الی ۱۴۰۰ آموزش و پرورش پس از دو سال محدودیت کرونایی با حضور مسئولین شهرستان ورامین در تالار فرهنگیان برگزار شد.

محمود ملایری سرپرست اداره آموزش و پرورش ورامین با حضور در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی گفت: دو سال اخیر به علت محدودیت‌های کرونایی از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی محروم بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تجارب پیشکسوتان آموزش و پرورش از آنجا قابل ارزش است که آنها در سال‌های خدمت همواره خود را به روز نگه داشته‌اند و از علوم و فنون و فناوری‌های جدید بهره برده‌اند تا نیازهای دانش آموزان را برطرف کنند و اکنون سرمایه‌های ارزشمند فرهنگ و ادب هستند.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت یاد استاد فرزانه شهید مطهری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی گفت: جامعه بزرگ فرهنگی بعنوان پرچم‌دار نظام مقدس تعلیم و تربیت همیشه در تمامی صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضور داشتند.

محمودی در ادامه گفت: معلمان جوان باید با بهره‌گیری از تجارب بالای پیشکسوتان بتوانند با برنامه‌های جامع در عرصه تعلیم و تربیت، قوی‌تر از همیشه رسالت تبلیغ و ترویج فرهنگ تربیت اسلامی را همچون انبیاء الهی ادامه بدهند.

در ادامه حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی گفت: فرهنگیان کشور نقطه امید و روشن بخش سرزمینمان هستند تا فردای فرزندانمان را تامین و تضمین کنند. از این رو مسئولان کشور باید برای رفع دغدغه و مطالبات افسران پیشرفت علم و تربیت و حافظان عزت و استقلال ایران اسلامی تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دهند.

نوش آبادی در ادامه گفت: امیدواریم با حمایت دولت و مردم از قشر فهیم و زحمت‌کش فرهنگیان و اجرای درست رتبه‌بندی معلمان که حق شایسته آنان محسوب می‌شود بتوانیم دغدغه معیشتی جامعه بزرگ فرهنگیان را رفع کنیم.

گفتنی است در این مراسم با حضور فرماندار، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، ائمه جمعه ورامین و خیرآباد و دیگر مسئولین شهری، از ۴۰۰ پیشکسوت ورامین فرهنگی ورامین تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار