امام جمعه دماوند:

ضرورت رفع مشکلات معلمان به عنوان باارزش‌ترین سرمایه‌های کشور

دماوند(پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه گفت معلمین به عنوان قشر زحمتکش و با ارزش جامعه خواسته‌هایی دارند که باید مسئولان و رئیس‌جمهوری به فکر رفع مشکلات آن‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت رفع مشکلات معلمان به عنوان باارزش‌ترین سرمایه‌های کشور

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای استغفار و افزایش تقوا است و خداوند در این ماه استغفار و توبه بندگان را به صورت ویژه می‌پذیرد، و از فرصتهای باقیمانده در این ماه نهایت استفاده را باید کرد.

وی با توجه به فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: شنیدن درد دل کارگران و تلاش برای حل مشکلات آنها و توجه بیشتر به معیشت این عزیزان باید در اولویت مسئولین و کارفرمایان قرار گیرد. با خرید اجناس تولید داخل باعث رونق اشتغال و تقویت سرمایه‌گذاران ایرانی و افزایش ثروت ملی شویم.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: برای پیشرفت کشور نیاز به معلمینی داریم که گفتار و رفتار ناب محمدی وآرمان‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه رفتار خویش قرار دهند تا تربیت نسل آینده توانمند ممکن شود.

امام جمعه دماوند افزود: مردم از وضعیت مسکن و افزایش اجاره بها و گران شدن قیمت زمین و آپارتمان گله دارند. قفل شدن ساخت و ساز در شهرستان دماوند،باعث گرانی بیشتر قیمت مسکن و اجاره‌بها شده است، عرضه و تقاضا با هم تناسب ندارند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار