مدیرآموزش و پرورش دماوند:

معلمان با نقش برجسته خود منشا خیر در جامعه هستند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند در مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش این شهرستان گفت معلمان با نقش برجسته خود منشا خیر و الگو در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با نقش برجسته خود منشا خیر در جامعه هستند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، طی مراسمی با حضور زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند از همکاران بازنشسته که از فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۴۰۱ به درجه بازنشستگی نائل شده‌اند در اردوگاه شهید مصطفی خمینی تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین و همکاران اظهار کرد: معلمان با نقش برجسته‌ای که در جامعه دارند در دوره حیات و حتی ممات خود منشا خیر و الگوی یک جامعه بوده و همه به دیده تکریم بدانها می‌نگرند و چه نیکوست شأن و مقام و منزلت معلم که خداوند متعال به برکت نبی مکرمش راه و روش معلمی را به صورت نظری در آیات و روایات و عملی در سیره و منش رسول خدا و اهل بیتش ما را بدان هدایت کرد.

زهرا طاولی افزود: گذر زمان و سرعت در گذشت لحظات عمر، گاه فرصت بازگشت به عقب را از ما سلب می‌کند، اما در نتیجه پایانی، رضای خداوند و دعای خیر بندگانش می‌تواند برای همگان کارنامه مؤثری به همراه داشته باشد.

محمود صفری نخستین مدیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب در دماوند نیز در این مراسم به بیان خاطرات خود از دوره همکاری با معلم و وزیر شهید محمدعلی رجایی و سال‌ها تلاش و مجاهدت در راستای تعلیم و تربیت پرداخت و به این نکته اشاره کرد که برای معلم هیچگاه توقف و بازنشستگی وجود ندارد و خود با توجه به گذشت زمان هیچگاه احساس ناتوانی و کارافتادگی نکرده و تا پای جان عالمانه و عاشقانه خدمت خواهند کرد.

علیرضا تقی پور رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند هم در ادامه با تبریک ایام و آغاز فصل جدیدی از زندگی برای همکاران، ضمن بیان خاطرات خود در دوره مدیرکلی شهر تهران و اهمیت گفته‌های بزرگان و عالمان به نقش تربیتی عمده‌ای که اولیا و معلمان در تعلیم و تربیت انسان دارند، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار