احداث دو مدرسه جدید به همت خیرین در دماوند

دماوند (پانا) - مدیر آموزش وپرورش دماوند اعلام کرد دو مدرسه جدید به همت خیرین نیک‌اندیش در منطقه دماوند احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث دو مدرسه جدید به همت خیرین در دماوند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند به همراه هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند در اجلاس مجامع خیرین مدرسه ساز کشور شرکت کردند.

در این اجلاس، پس از بحث و گفت‌وگو در خصوص وضعیت مدارس خیری در شهرستان های استان تهران، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند دو تعهدنامه احداث مدرسه را تقبل کرد.

مقرر شد یک مدرسه پسرانه استثنایی 9 کلاسه در محله جیلارد شهر دماوند توسط خیر نیک‌اندیش محمود جدیدی و یک مدرسه 12 کلاسه در روستای گرمابسرد توسط خیر نیک‌اندیش علی حسینی احداث شود.

همچنین به همت علیرضا تقی پور، رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند کسب اعتبار ۱۵ درصد آغاز ساخت هنرستان تربیت بدنی دخترانه در زمینی به وسعت ۱۰،۰۰۰ مترمربع در سربندان و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مرمت و مقاوم سازی مدرسه قدیمی جناب به وسعت تقریبا ۱۷۰۰ مترمربع در احمدآباد که وارثین و انجمن حامی در تلاش حفظ و نگهداشت این مدرسه قدیمی و بهره‌وری آموزشی آن وفق نیت واقف است، انجام شد.

زهرا طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند در این راستا اظهار کرد: برای همه کسانی که با نیت‌های صادقانه و خالصانه‌شان دل در گرو بندگی محض حضرت حق بسته و قولاً و عملاً آن را به اثبات می‌رسانند، آرزوی حًسن عاقبت در دنیا و آخرت داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار