سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خبر داد:

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، استعداد ارتقا دارد و باعث رشد نظام آموزشی است

مشهد (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان استعداد ارتقا دارد و باعث رشد همکاران شده و مانع ایستایی و رکود مجموعه‌های آموزشی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، استعداد ارتقا دارد و باعث رشد نظام آموزشی است

سید امیر شوشتری صبح امروز در نشست خبری به ضرورت اجرای قانون رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: سند رتبه‌بندی ‌معلمان بعد از حدود 26 نگارش با کار کارشناسی تمام عیار و کوشش شبانه‌روزی متخصصان همراه بوده و پس از گذراندن 50 هزار نفر ساعت جلسه و پیگیری مستقیم به این مرحله رسیده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن اعلام هماهنگی کلیه قوای تصمیم‌گیرنده در راستای پیاده‌سازی و تصویب نهایی قانون مهم رتبه بندی گفت: خلأهای قانونی و مشکلات اداری با همکاری و هماهنگی بسیار جدی میان مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و دولت سیزدهم مرتفع شده و به امید خدا به زودی شاهد اجرای این قانون هستیم.

وی اظهار کرد: آیین نامه رتبه بندی معلمان، استعداد ارتقا و تغییرات بسیار مفید و مثبتی برای ایجاد خلاقیت در نظام آموزشی و جلوگیری از ایستایی و رکود همکاران و مجموعه های آموزشی را در خود نهفته دارد.

شوشتری در ادامه ضمن قدردانی از حضور پرشور اصحاب رسانه در این کنفرانس خبری، به اهمیت همراهی رسانه ها با دستگاه تعلیم و تربیت استان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش در همه زمینه ها نیاز به حضور، حمایت و مشارکت رسانه ها دارد تا چالش‌های موجود در این نهاد بزرگ و پهن پیکر به مدد خرد جمعی و همراهی همه ارکان جامعه مرتفع شود.

وی بیان کرد: در بحث بازگشایی مدارس مشکلات و کمبودها اعم از مسائل بهداشتی، آموزشی، کمبود جدی نیرو، سرویس های مدارس و ... وجود داشت که به فضل الهی تا این لحظه بسیاری از آنها به طور جدی حل شده است و ما برای اجرای بهتر موضوع بازگشایی همچنان نیازمند همراهی والدین ارجمند و صبوری دانش‌آموزان عزیز هستیم تا از این افت تحصیلی جلوگیری کرده و دیگر به ایام تعطیلات کرونایی بازنگردیم.

سید امیر شوشتری در پایان از همه اقشار مردم، جامعه بزرگ فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان دعوت کرد تا در حماسه روز قدس در کنار آحاد ملت حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار