۷۶ هزار نفر از فرهنگیان خراسان رضوی مشمول طرح اجرای رتبه بندی می شوند

مشهد(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه از اجرای طرح رتبه بندی برای 76 هزار فرهنگی خراسان رضوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۷۶ هزار نفر از فرهنگیان خراسان رضوی مشمول طرح اجرای رتبه بندی می شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید ابوالفضل حسینی درخصوص موضوع رتبه بندی گفت: رتبه بندی معلمان بر اساس شایستگی های معلمان و مدرسه محوری انجام می گردد و فرایند دریافت امتیازات بسیار ساده شده و بنا بر اعتماد معلمان است.

وی اظهار کرد: علت تاخیر در اجرایی کردن رتبه بندی جلوگیری از آسیبها و زیانهای ناشی از انجام آن برای همکاران فرهنگی است.

وی در پایان گفت: در سطح خراسان رضوی ۷۶ هزار نفر از فرهنگیان مشمول طرح اجرای رتبه بندی می شوند.

آموزش و پرورش برای توجه به حوزه رسانه کتب سواد رسانه‌ای را تالیف کرده است

محمود رضایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: انتظارمان از خبرنگاران توانمند نگاه زیبای انتقادی و همراهی اثرگذار است.

وی گفت: کسب رتبه اول توسعه متوازن، استفاده از ظرفیت مجمع خیرین هنرستان‌ها، تولید ۴۰ هزار محتوا در شبکه شاد و ایجاد ۹ دبیرخانه کشوری در حوزه متوسطه در خراسان رضوی از جمله دستاوردهای حوزه آموزش متوسطه می باشد.

وی اظهار کرد: کمیته های جذب دانش آموزان ترک تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق استان، در حال تلاش برای بازگشت و تاکنون ۱۸ هزار دانش آموز در این طرح به آغوش مدرسه بازگشته اند.

در سال جدید هیچ معلم و دانش آموزی در اثر کرونا فوت نکرده است

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خوشبختانه از ابتدای سال ۱۴۰۱ هیچ گونه موارد فوتی برای معلمان و دانش آموزان در سطح خراسان رضوی نداشته ایم.

وی بیان کرد: در آزمون استخدامی آینده ۲۸۵ نفر مراقب سلامت و ۲۳۵ نفر نیروی تربیت بدنی وارد چرخه تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی خواهند شد و ۷۵ نفر نیز از نیروهای تبدیل وضعیت به جمع نیروهای تربیت بدنی خراسان رضوی اضافه می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار