رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

دولت و مجلس بر اجرای هرچه زودتر رتبه‌بندی تاکید دارند

تربت‌ حیدریه (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد دولت و مجلس بر اجرای هرچه زودتر رتبه‌بندی تاکید دارند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت و مجلس بر اجرای هرچه زودتر رتبه‌بندی تاکید دارند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با جمعی از فرهنگیان، اساتید و دانشجویان شهرستان تربت حیدریه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از فرهنگیان، اساتید و دانشجویان شهرستان های تربت‌ حیدریه، زاوه و مه ولات گفت: سال ۱۴۰۱ بودجه آموزش و پرورش ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است که در طول ۴۳ سال گذشته بی سابقه بوده است.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: رتبه بندی در مجلس مصوب و ۳۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای آن تامین اعتبار شده است، رئیس‌ جمهور و مجلس هم برای اجرای هر چه زودتر آن تاکید دارند. پس مشکل کجاست که هنوز اجرا نشده؟

وی ادامه داد: من معتقد هستم اختصاص بودجه به آموزش و پرورش و تزریق آرامش به معلمان یک سرمایه گذاری است و نتایج مطلوب آن در جامعه مشاهده خواهد شد.

حاجی بابایی بیان کرد: من وقتی از معلم حمایت می‌کنم برایم هزینه دارد، اما در واقع مقصود من از این حمایت تمام دانش آموزان این مملکت است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده سند تحول بنیادین است و برای توسعه کمی و کیفی آن هرچه که لازم باشد باید تامین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار