جمع‌آوری مدارس کانکسی خراسان رضوی تا سه سال آینده

مشهد(پانا) - استاندار خراسان‌رضوی در نشست صمیمی با منتخبین فرهنگیان استان گفت مدارس کانکسی خراسان‌رضوی تا 3 سال آینده جمع آوری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری مدارس کانکسی خراسان رضوی تا سه سال آینده

در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم نشست صمیمی یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با منتخبین فرهنگیان استان در آموزشگاه علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این نشست ضمن تمجید از جایگاه ارزشمند مقام معلم افزود: در خراسان رضوی سیصد مدرسه کانکسی وجود دارد که با توجه به مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری تمامی این مدارس ظرف سه سال آینده برچیده خواهند شد.

یعقوبعلی نظری اظهار کرد: تمامی مدارس نیمه کاره بالای پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل خواهند شد و نگاه ویژه ای به رفع محرومیت حاشیه شهر و مناطق محروم داریم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم بتوانیم زمینه ها را برای فرهنگیان پرتلاش فراهم کنیم تا بتوان به اهداف مد نظر در زمینه های آموزشی، پرورشی و پژوهشی دست پیدا کرد.

برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش باید از ظرفیت تمامی دستگاهها استفاده شود

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال فضای شهر، تابلوهای شهری، تبلیغاتی و رسانه ها پر رنگ تر و متفاوت تر از گذشته جلوه هایی از مقام ارزشمند معلم را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به ضرورت آگاهی و توجه به وظیفه همگانی در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: برای جهاد تبیین راهکارها و برنامه هایی در حال انجام است که در سال آینده اثرات آن را مشاهده و ملاحظه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص گام دوم انقلاب توجه ویژه ای شده و باید حرکتی جهشی در آموزش و پرورش آغاز شود تا کندی ها و عقب ماندگی های احتمالی جبران شود.

شوشتری افزود: برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش باید از ظرفیت همه دستگاهها و ادارات استفاده شود و نیازمند توجه بیشتری به آموزش و پرورش هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به روز جهانی قدس افزود: با توجه به برگزاری گسترده راهپیمایی روز جهانی قدس، همه فرهنگیان در کنار سایر آحاد جامعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و تاثیرگذار خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار