با همت جهادگران بسیجی در ماه مبارک رمضان؛

توزیع 20 هزار پرس غذای گرم در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - با همت جهادگران بسیجی در ماه مبارک رمضان 20 هزار پرس غذای گرم در سیستان و بلوچستان طبخ و بین روزه‌داران توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۹۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 20 هزار پرس غذای گرم در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: در راستای گرامیداشت ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی سخت مردم و نیازمندان جامعه به دلیل وجو کرونا، بسیج سازندگی سپاه سلمان استان رسالت و وظیفه خود دانسته تا در ماه میهمانی خداوند به یاری و کمک نیازمندان بشتابد.

وی با اشاره به اینکه باز کردن گره کوچکی از گرفتاری و مشکلات مردم تا اندازه ای می تواند امیدآفرینی را در جامعه تزریق کند افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان گروه های جهادی بسیج سازندگی بار دیگر با هدف خدمت رسانی بی منت به محرومین و نیازمندان آستین همت خود را بالا زده اند و با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان با حضور در بیش از ۱۰۰ آشپزخانه ۲۰هزار پرس غذای گرم را طبخ و بین روزه داران و نیازمندان به ویژه در حاشیه شهرها توزیع می کنند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه های صلواتی بعد از افطار، اجرای طرح نذر نان و نمک مهدوی، توزیع بیش از هزار و 100 بسته معیشتی، را از دیگر برنامه های اجرایی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان بر شمرد.

این مسئول تصریح کرد: اقدامات بسیج سازندگی با حفظ شأن و کرامت انسانی و به منظور ارایه خدمات بی منت به محرومین و نیازمندان اجرا و دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار