سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان:

تلفیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد است

کرمان(پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از مدارس منطقه راین گف تلفیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد است.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تلفیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ضرورتی انکارناپذیر در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر سادات حسینی ضمن تبریک حلول ماه رمضان و ابراز خرسندی از وضعیت آموزش حضوری در راین گفت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته، با توجه به اینکه بازگشایی مدارس از ابتدای سال تحصیلی 1401-1400 بصورت حضوری و گروه بندی بوده، عملکرد مدارس رضایت بخش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تربیت تمام ساحتی در سند تحول بنیادین مورد تاکید است و اگر بخواهیم نقش تربیتی را فقط به معلم پرورشی بسپاریم باعث می شویم فرصت‌هایی که می‌توانستیم از رهگذر نقش تربیتی معلمان داشته باشیم، از دست برود.

سادات حسینی ضمن تاکید بر این موضوع افزود: تربیت تنها به عهده معلم پرورشی در مدارس نیست، بلکه همه عوامل اجرایی در این امر نقش موثری دارند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آسیب های اجتماعی که دانش آموزان را تهدید می کند، گفت: هم اکنون یکی از مهمترین چالش ها، وابستگی دانش آموزان به فضای مجازی است که والدین و مربیان باید جایگزینی برای آن ایجاد کنند.

سادات حسینی با اشاره به وجود روحانیون توانمند در منطقه و فرصت ماه مبارک رمضان در تربیت و خودسازی، استفاده از روحانیون خوش برخورد، عالم و الگو، در مدارس را مهم تلقی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار