معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی، یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی، به ضرورت انتخاب مدیران برتر تاکید کرد و گفت معاونین و مدیران مدارس به مستندسازی برنامه پرورشی پرداخته و همواره باید پاسخگو باشند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی، یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است

محمد عقیقی در گردهمایی معاونین پرورشی بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، آگاهی از میزان اجرای برنامه‌ها در مدارس و بازخوانی فعالیت‌های انجام شده از ابتدای سال تحصیلی و غنی‌سازی کیفیت فعالیت مدیران و معاونین مدارس است.

عقیقی ضمن تأکید برسخنان مقام معظم رهبری در خصوص حوزه پرورشی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات حضرت آقا به سبک تربیتی و فرهنگی تصمیم بر آن شد کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی با استفاده از ظرفیت مدیران منتخب و وظایف تقسیم‌بندی شده، بخشنامه‌ها به مدارس ارسال شود که هم فعالیت‌های منسجم و هدف دار و هم با کیفیت و کمیت، عالی انجام شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، به ارتباط بین معاون پرورشی و دانش آموز پرداخت و بیان کرد: ایجاد روابط حسنه تربیتی و اخلاقی در گرو اخلاق مدار بودن معاون پرورشی مدرسه است.

عقیقی به پل های ارتباطی رسانه ها اشاره کرد و افزود: بر اساس بخشنامه ارسالی از استان، تمام مدارس موظفند اتاق پرورشی، کانال ویژه فعالیت‌های پرورشی داشته باشند تا تمام فعالیت‌های این حوزه در آن بارگزاری شود و به اطلاع دانش‌آموزان برسد.

عقیقی، خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از نظر شرعی به عنوان مجری، مسیر زندگی دانش‌‌آموزان را هدایت کنیم و موجب عاقبت بخیری آنها شویم و همین برای این دنیای ما کافی است که توانسته باشیم در حیطه کاری خود، مثمرثمر باشیم.

شایان ذکر است، در این جلسه امام جمعه شهرستان مانه و سملقان، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان، روسای ادارات معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و تمامی معاونین پرورشی شهرستانها حضور داشتند.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار