سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

آموزش حضوری، بستری مناسب برای تربیت دینی است

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت تعامل مسجد و مدرسه در جهت آموزش تربیت دینی با حضور دانش‌آموزان در مدرسه بیشتر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری، بستری مناسب برای تربیت دینی است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمود ملایری سرپرست آموزش و پرورش ورامین با سید‌یاسر موسوی، رئیس رسیدگی به امور مساجد دیدار و گفتگو کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت به آموزش حضوری زمینه‌ساز تعمیق تربیت دینی خواهد بود. تعامل مسجد و مدرسه با حضور دانش‌آموزان در مدرسه بیشتر خواهد شد.

ملایری در ادامه افزود: کرونا باعث شد آموزش و پرورش دانش‌آموزان در بستر مجازی ارائه شود. شایان ذکر است تعامل رودررو با دانش‌آموزان امکان انجام فعالیت‌های پرورشی موثرتری را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: تربیت شش ساحته مصرح در این سند، چشم‌‌انداز تربیت انسانی برای حیات طیبه را مد نظر دارد که با حضور دانش آموزان در مدرسه و تعامل با مربیان، تحقق این مهم به مراتب دست یافتنی‌تر خواهد بود.

سید‌یاسر موسوی نیز در این دیدار گفت: ائمه جماعات مساجد با حضور در مدرسه و برگزاری نماز جماعت می‌توانند نقش موثری را در این میان ایفا کنند.

رئیس رسیدگی به امور مساجد همچنین افزود: در طرح تعامل مسجد و مدرسه که در محله کارخانه قند ورامین به صورت نمونه استانی انجام می‌شود؛ تعمیق تربیت دینی و آموزش معارف دین مبین اسلام، به عنوان رکن اصلی محور فعالیت‌ها قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار