معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شرایط حضور دانش‌آموزان و ادامه تعلیم و تربیت حضوری مهیاست

شهرقدس (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان عاشورای شهرستان قدس گفت شرایط برای حضور دانش‌آموزان و ادامه تعلیم و تربیت به صورت حضوری مهیا است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
شرایط حضور دانش‌آموزان  و  ادامه تعلیم و تربیت حضوری مهیاست

بهروز هاشمی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان عاشورای شهرستان قدس گفت: شرایط برای حضور دانش آموزان و ادامه تعلیم و تربیت به صورت حضوری مهیا است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اضافه کرد: بعد از دو سال و نیم از گذشت آموزش غیرحضوری بخاطر شرایط کرونا، با توجه به تحقیقاتی که در این شرایط انجام شد، افت آشکار و پنهان آموزش و تربیت دانش‌آموزان کاملاً حس شد.

هاشمی گفت: به لطف خدا با توجه به کمرنگ شدن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی کارشناسان به این جمع بندی رسیدند که شرایط برای حضور دانش آموزان و جلوگیری از افت بیشتر تحصیلی دانش آموزان مهیا و ۱۴ فروردین مبنای آغاز مجدد حضور دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور قرار داده شد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: در این ایام باقی مانده از سال تحصیلی در شرایط حضوری بتوانیم شاهد جبران افت پنهان و آشکار تحصیلی در فضای مجازی و بازگشت شور و شوق و انگیزه به دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار