نمایش کمدی شهرآشوب در ورامین

ورامین (پانا) - نمایش شهرآشوب یک نمایش کمدی در ژانر سیاه‌بازی است که از 10 ماه پیش تمریناتش شروع شد و هم‌اکنون در سالن پردیس تأتر تهران در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش کمدی شهرآشوب در ورامین

رسول حق شناس یکی از بازیگران نمایش شهر آشوب بیان کرد: این کار به کارگردانی علی طربی به روی صحنه رفت و در بیست و پنجمین جشنواره آیین سنتی در سالن پردیس تئاتر تهران اجرا شد.

وی ادامه داد: این نمایش داستان یک سیاهی است که عاشق کنیزی می‌شود و او برای این‌که به عشقش برسد دروغ‌های متعددی می‌گوید و باعث می‌شود که شهر به آشوب کشیده شود.

حق شناس خاطرنشان کرد: نمایش شهر آشوب از 10 ما پیش تمرین های خودش را آغاز کرده و در سنگلج تا 30 فروردین اجرا دارد. این کار یک کار کمدی و موزیکال و شاد با موسیقی زنده ایرانی و بازیگرانی است که اکثراً بازیگران سینما و تلویزیون هستند و از مجموعه‌های معروفی مثل دلدادگان و دراکولا و هیولا در این کار بازی می‌کنند.

وی عنوان کرد: بازیگران این نمایش عبارتند از علی طربی، فرنوش نیک اندیش، محسن قصری، علی بیک محمدی، رسول حق شناس، محمدرضا صفری، زهرا ملایری، عاطفه غضنفری، نازنین فراهانی، سمیرا کریمی، علیرضا حاجی زاده، امیرحسین جعفری.

خبرنگار: زهرا رضا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار