دیدار اولیای دانش آموزان با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

رشت (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در راستای مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ دستور العمل حضوری شدن مدارس، برای جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و پیشگیری از آسیب های وضعیت موجود در زمان باقی مانده از سال تحصیلی، آموزش های حضوری دانش آموزان امری ضروری است که بسیار در ارتقای دانش آموزان تاثیر گذار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اولیای دانش آموزان با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در دیدار با جمعی از اولیای دانش آموزان که نسبت به حضوری شدن کامل آموزش ها در مدارس اعتراض داشتند، گفت: طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از دیروز مدارس استان همزمان با سایر مدارس کشور به صورت حضوری، آموزش دانش آموزان را دنبال می‌کنند.

وی همچنین در پاسخ به دغدغه های اولیای دانش آموزان، افزود: والدین نگران نباشند، زیرا دانش آموزان همانند فرزندانمان هستند و سعی می‌کنیم آموزش حضوری را در بهترین شرایط دنبال کنیم.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه بر اینکه حضور دانش آموزان در مدرسه یک تصمیم ملی است، گفت: طبق نظر کارشناسان وزارت بهداشت، مقرر شد که با توجه به ماهیت سویه امیکرون و واکسیناسیون گسترده دانش آموزان و عوامل آموزشی مدرسه این اطمینان خاطر ایجاد گردید تا دانش آموزان در مدرسه حضور یابند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ما دغدغه های شما را در جلسات استانی و وزارتی مطرح خواهیم کرد، افزود: مدیریت آموزش و پرورش استان با بازرسی های مستمر و گسترده، میزان رعایت موارد بهداشتی در سطح مدارس را رصد میکند و تا حصول نتیجه و اطمینان کامل در این مورد پیگیر خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه چطور دانش آموزان و اولیا در صورتی که تخلفی در مورد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس صورت بگیرد را اطلاع دهند، خاطر نشان کرد: همه می توانند در سامانه shekayat.medu.ir و حوزه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در ادارات استان، شکایات خودشان را مطرح کنند و در اسرع وقت پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار