آموزش حضوری، شروع دوباره تعلیم و تربیت است

شهرکرد (پانا) - شایان تک تاز نماینده مجلس دانش‌آموزی در استان چهارمحال و بختیاری، شروع دوباره آموزش حضوری در مدارس را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۶۷۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری، شروع دوباره تعلیم و تربیت است

شایان تک تاز رییس مجلس دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیأت رییسه مجلس دانش آموزی کشور در پیامی حضوری شدن مدارس را به دانش آموزان هم استانی تبریک گفت و از آنان خواست با حضور در مدارس نشاط و شادابی را به جامعه بازگردانند.

وی پس از تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانش آموزان و اولیای آنها در سال جدید،گفت: بعد از دو سال دوران کرونا و تعطیلی آموزش حضوری که لطمات زیادی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در پایه های مختلف وارد کرد و نشاط و پویایی را از جامعه و مدارس گرفت و دانش آموزان را در خانه هایشان حبس کرد؛ اکنون به حول و قوه الهی و با کمرنگ شدن سایه کرونا از جامعه و آموزش و پرورش شاهد حضوری شدن مدارس هستیم که این خود موهبتی بزرگ برای همه ماست زیرا می توانیم دوباره با شور و نشاط گردهم جمع شویم و دوستی هایمان را رنگی تازه بزنیم. به همین جهت از دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس به صورت هوشمندانه دعوت می‌کنم تا به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه حاضر شوند و فرایند آموزش و تربیت را در کنار هم به نحو شایسته تری پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار